پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







فردا روز ...

اخرای کلاسه ... سر و صدا گوشمو اذیت میکنه بین چند تا از دوستام که اتفاقا بچه زرنگای کلاس هم هستن حرف افتاده که میخوان سال برای گذروندن پیش دانشگاهی بعد به یه مدرسه ی دیگه برن که معلمای سطح اول ( به قول خودشون ) داشته باشن ...

میپرسم...

-مثلا اونجا چه فرقی به مدرسه خودمون داره

- معلماش طراز یک استان هستن ...

-مثلا کیا؟

- فلانی و فلانی و فلانی و ...

- خوب اینایی که نام بردی که نصفشون توی مدرسه خودمونم هستن

- نه ، اونجا بهتر به دانش اموز رسیدگی میشه ...

راست میگفت ... شنیده بودم مدیرش برای هر چیز کتکی خوب به حساب دانش اموزاش رسیدگی میکنه و از خجالتشون در میاد ...

 

بحث که یه ذره جلوتر میره و سوالات منم بیشتر میشه یکیشون با پوزخند میپرسه مگه توهم قراره بیای ؟

خوب شاید در شرایط فعلی شاگرد زرنگی نبودم ولی فردا روز رو کی ازش خبر داره ؟

کی میدونه فردا من به اون میخندم یا اون به من ...

امیدوارم من به اون بخندم از خود راضی نه اصن چه کاریه چرا به هم بخندیم

به نظرتون درسته که فردا روزی اون پزشک شد به من بخنده ؟ یا خدایی نکرده گدا شد من به اون بخندم ؟

هرچند بچه های خوبی هستن و من مطمئنم منظور خاصی نداشتن حتی یکیشون چند وقت پیش برای سه نفرمون کلاس ریاضی گذاشتو چندتا چیز باحالم یادمون داد که دستشم درد نکنه

امیدوارم اگر ظرفیتش رو دارن به اون بالا بالا ها برسن ما که بخیل نیستیم فقط خدا خدا میکنم که خودش به منم ظرفیتش رو بده و کمکم کنه ...


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 86


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
وسواس و درمان آن ( طب سنتی)
داستان کوتاه (3)
داستان کوتاه (2)
داستان کوتاه (1)
سخن بزرگان (1)
بچگی ...
هرچی دورت شلوغه تنها تری...
دانلود بازی برزیل – کرواسی Brazil vs Croatia 12.06.2014
پایان
قانون غرور

  • نویسنده : admin
  • جمعه 05 اردیبهشت 1393
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir