پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







زیست و ازشمایشگاه 2

بله ... همونطور که حدس میزنید نتونستم در مهلت مقرر کتاب زیست رو تموم کنم خمیازه یعنی 20 تا جزوه و 10 تا کتاب و ... من نتونستم خوب خود کتابو یه دور بخونم گریه

تو راه. دوستم :

- فکر کنم این امتحان راحت باشه

- چرا اونوقت  ؟

- اخه امتحانا یک در میون سخته

- میتونی یه لطفی به من بکنی ؟

- چی؟

- ببندش

رفتیم سر جلسه صوت قران شروع به پخش شد و دلهایمان داشت ارام میگرفت که یک هو صدای خشن و ترسناک مدیریت مدرسه رو در بلندگو ها شنیدیم

- داشن اموزان عزیز با نهایت ارامش و دقت به سوال ها پاسخ بدن

سوال ها در 5 صفحه براتون اماده شده تعجب

چی ؟ چی ؟ درست میشنیدم ؟ 5 صفحه ؟ اقا مدیر حالش خوبه ؟ تعجب

بله حقیقت داشت یکی باید میومد فک های ما رو از رو زمین جمع میکرد ...

داشتم سکته میکردم  شروع کردم با یاد خدا الانم رفتم کلید سوالو دانلود کردم براتون اخر مطلب میزارم بعدن میام میگم چند میشم حدودا شما هم اگر دلتون خواست بگید

دانلود کلیک سوال زیست شناسی سوم دبیرستان سال 93


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 53


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

  • نویسنده : admin
  • شنبه 03 خرداد 1393
  • نظرات (1)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    نام ارسال کننده: محسن

    سلام خوبی وبت عالیه خوشم اومد.اگه میتونی به وب منم سر بزن.مطالب آموزنده ای دارم.درباره ی مسائل زناشویی هستش حتما بیا به دردت میخوره.راستی اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با عنوان آموزش مسائل زناشویی لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم.مر30 منتظرتما حتما بیا نظرتو بگو مر30 بووووووس
    پاسخ : البته فکر نکنم به دردم بخوره ها شکلک ولی یه سر میزنم

    1393/03/09 || 1:32



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir