پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







بچگی ...

یه سری پست ها بود که شاید عجولانه نوشته شد !

خداروشکر دکمه حذف پست رو هم واسه همین روزا گذاشتن

من باکی ندارم ... باکی ندارم از این که بگم اره بچگی کردم

تجربه ارزشمند ترین چیز در دنیاست

حیف که بعضی وقتا تا چیزی رو خودمون تجربه نکنیم ول کنش نیستیم

مهم اینه که مثل همیشه تنهاییم رو دوست دارم

اینبار میخوام تنها تر از همیشه باشم

امیدوارم هرچی زود تر این ماه های باقی هم بگذره

تا به ارزوم برسم

--------------------------------------------------------------------------

خدایا دیشبو برای خیلی ها سنگ تموم گذاشتی

کاش صدای مارو هم شنیده باشی

 

توجه ( مهم ) : این پست اکیدا تحت تاثیر هیچ کس و هیچ چیز نوشته نشده

اهای کسی که داری میخونی ، به خودت نگیر

این وب خوب به حرفام گوش میکنه خواستم کمی باهاش خلوت کنم اره ...


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 64


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
وسواس و درمان آن ( طب سنتی)
داستان کوتاه (3)
داستان کوتاه (2)
داستان کوتاه (1)
سخن بزرگان (1)
هرچی دورت شلوغه تنها تری...
دانلود بازی برزیل – کرواسی Brazil vs Croatia 12.06.2014
پایان
قانون غرور
کتابخونه یا ...

  • نویسنده : admin
  • شنبه 28 تیر 1393
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir