پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







نظر سنجی جدید

یه بار دیگه سلامـــــــــــــــ

سلامي به زيبايي لبخندهاي شما سلامي به گرمي دلهامان که به بودن کنار يکديگر عادت کرده است

دوستای خوبم اگر مدتی رو همراه با ما بوده باشید حتما متوجه شدید که خیلی تلاش کردم دل تک تکتون رو به دست بیارم ...

تعرفی از خود نباشه ها ولی همه جوره مطلب سعی کردم بزارم  مذهبی ، سیاسی ، طنز ، سریال ، موزیک و ...

در کنار مطالب جالب توجهی که از گرداگرد این دنیای بزرگ و نامتناهی ( اینترنت ) مطالبی رو به صورت اختصاصی سعی کردم بزارم

مثل دیوان پروین اعتصامی ، ولی خوب هنوز اون بازخورد هایی که انتظارشو داشتم نگرفتم ... شاید هنوز عجولم چشم

به هر حال بازم میگم که بزرگترین سرمایه ها رهایوز همین خود شما کاربرا هستید و از روز اول هم اعلام کردم که هدف من از این سایت کسب درامد نیست

این تبلیغ هایی هم که میبینید و در اینده شاید بیشتر بشه فقط و فقط به خاطر تامین هزینه های جاری هست ... که اگر حمایت بشه ممنون میشیم

شما بازدید کننده های ثابت رها یوز گرانبها ترین دارایی رهایوز هستید و این وب متعلق به شماست خواهشا با نظرات خودتون به شکلی که میخواید باشه تغییرش بدید ! لبخند

و اما بعد از این همه حرف و حرف و حرف  میرسیم به قسمت نظر سنجی...از خود راضی

خوب نظر سنجیمون در مورد قالب هست ... اول اینکه باید بگم قالبی در حال طراحی هست که در صورت داشتن کیفیت مناسب و رضایت شما سروران روی سایت قرار میگیره 

دوم اگر نظری در مورد قالب جدید دارید خوشحال میشم بشنوم یا بخونم نیشخند

3- اصلا مایلید قالب عوض کنیم ؟

همتون رو از صمیم قلب دوست دارم ... نهایت تلاشم رو میکنم برای بهتر شدن قلب در ضمن برای سال جدید خبر های خوبی دارم ... همراه ما باشید


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 64


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان
اعلام زمان ثبت نام کنکور سراسری/ برگزاری آزمون در تیر ۹۶
مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟
حکم ترامپ شامل دارندگان مجوز اقامت دائم در آمریکا نیز می‌شود
سقف وام خرید مسکن 3 برابر شد
ترکمنستان ارسال گاز به ایران را قطع کرد
نوبخت: یارانه نیازمندان را در هیچ شرایطی قطع نخواهیم کرد/تقویت پول ملی برای دولت بسیار مهم است

  • نویسنده : admin
  • شنبه 28 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir