پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







نتایج نظر سنجی

با سلام خدمت کاربرای دوست داشتنی خودمون !

فکر میکنم همتون تا به الان تجربه اداره یک وبلاگ رو داشتید و دوست داشتید وبلاگتون بهترین باشه ...


به هر حال هممون میدونیم که نظر سنجی ها خیلی مهم هستند و شکرت در نظر سنجی ها برای صاحبان وب بسیار مهم و حائز اهمیته

شما با رای دادن خودتون مشخص میکنید که چه علایقی دارید و دوست دارید وبی که هر روزه بهش سر میزنید چطور باشه ...

خوب منم از این قاعئده مستثنا نیستم ...

در حدود یک هفته میشه که نظر سنجی در مورد کیفیت مطالبی که گذاشته میشه پرسیدم که نتایج تا به الان به صورت زیر هست :

7 نفر گفتن خوبه

3 نفر گفتن ای بد نیست

2 نفر هم گفتن که به درد نمیخوره

خوب تموم این 12 رای برای من کاملا با ارزشه و سعی میکنم طبق همین نظرات روش خودمو اصلاح کنم در این راستا به کمک شما دوستان نیاز دارم ...

حالا حتما میپرسید چه کمکی ؟! نیشخند

خوب دوستانی که از مطالب راضی بودن بگن بیشتر از کدوم نوع مطالب خوششون میاد و طرفدار کدوم بخش هستن؟

دوستایی که گفتن ای بدک نیست بگن که دوست دارن چه بهخش هایی به سایت اضافه بشه ، طرفدار چه نوع مطالبی هستند

دوستای عزیزی هم که گفتن به درد نمیخوره بگن که دوست دارن چه مطالبی رو براشون اماده کنیم ، فکر میکنن که کدوم یک از بخش های سایت هرز و بدون فایده هست ؟

بزرگترین سرمایه رهایوزفول ، همین خود شما ها هستید، بنده هم در حد توانم سعی در ایجاد محیطی گرم و صمیمی و شاد هستم !

امیدوارم در کنار هم رشد کنیم و به اون بالا بالا ها برسیم ...! قلب

همتونو دوس دارم خجالت  در پناه حق باشید






امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5
بازدید : 145


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان
اعلام زمان ثبت نام کنکور سراسری/ برگزاری آزمون در تیر ۹۶
مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟
حکم ترامپ شامل دارندگان مجوز اقامت دائم در آمریکا نیز می‌شود
سقف وام خرید مسکن 3 برابر شد
ترکمنستان ارسال گاز به ایران را قطع کرد
نوبخت: یارانه نیازمندان را در هیچ شرایطی قطع نخواهیم کرد/تقویت پول ملی برای دولت بسیار مهم است

  • نویسنده : admin
  • جمعه 20 دی 1392
  • نظرات (6)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    نام ارسال کننده: reza

    سلام وبلاگ خوبی داری من ویلاگم تازه تاسیسه لطفا بیا سر بزن ونظر تو بده ممنونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
    پاسخ : سلام نظر لطفته شکلک
    حتما

    1392/10/20 || 22:31


    نام ارسال کننده: گروه امنیتی آشیانه هک

    سلام....
    سعی کن یه قالبه دیگه بذاری و همیشه از یه فونت استفاده کنی نه بیای رنگی ایناش کنی و واسه پستات کاور بذار و یه لوگو و یه دامنه مطمن باش اینکارارو کنی پیشرفت میکنی موفق باش
    پاسخ : سلام دوست خوبم ...
    اسم گروه شما رو قبلا شنیدم ( اخه قبلا توی چت روم های ای تی چت بودم )
    خوشحالم که به وبم سر زدید ... در مورد قالب باید بگم که سفارش یه قالب اختصاصی دادم
    که برای عید نوروز از قالب جدید رو نمایی میکنم . از راهنماییتون در مورد فونت و کاور استفاده میکنم
    در مورد دامنه دامنه www.rahause.ir در دسترس هست !
    سفارش لوگو و بنر اختصاصی هم به زودی میدهم !
    ممنون از توجهتون

    1392/10/20 || 1:08



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir