پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







خاطره بچه درسخونمون و معلم فیزیک ...

اقا این معلم فیزیکمون هی سعی داره بگه اره من خیلی ادم فهمیده و باشعوریم و فهمیدم و فلان ... هروقتم میاد کلاس 55 دقیقه حرف میزنه و 20 دقیقه غر میزنه 5 دقیقه استراحت 5 دقیقه گیر میده و 5 دیقه هم پای تخته تن تن مینویسه میره همین !

طبق معمول توی یکی از این جلسه ها داشت با یکی حرف میزد که یکی از بچه هامون خیلی جدی گفت اقا دیشب تلوزیون نشونتون میداد

من برگشتم دیدم معلممون حواسش نیست و هنو داره با یکی حرف میزنه / بعد بچه خر خون کلاسمون یهو پروند راز بقا دیدی؟ اقا من نیمدونم معلمه چه جوری شنید فقط بش گفت ناصرلویی چون نمیدونم چی چی هستی شاگرد ممتازی درسخونی و فلان بهت رحم میکنم بیرون نمیندازمت فقط دو نرمه از مستمرسش کم کرد که در اخر به خاطر فعالیت های فوق برنامش تاثیری نداشت و 20 رو گرفت . ولی عجب تیکه ایی انداخت دلم خنک شد .

راستی این خر خون امسالمون استثناست در عین حال هم خرخونه هم بچه باحالیه یعنی از اونا که تو ذهن شماست نیست یه ادم عینکی قد بلند سیبیلو بد اخلاق و یه جورایی به قول بچه ها بزمجه نیست ... اتفاقا قد بلند نیست یه ذره هم تپله و خیلی هم اهل بگو بخند و شوخی و کل کل با معلم و کلا بچه خوبیه




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3
بازدید : 66


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد

  • نویسنده : admin
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir