پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







مسی؛ یک گل تا ثبت رکوردی دیگر در بارسلونا

مسی؛ یک گل تا ثبت رکوردی دیگر در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمانیکه سال 2005 برای بارسلونا به میدان رفت تا به امروز، رکورد گلزنی بارسا در 4 جام از 6 جام ممکن را در اختیار دارد. او بهترین گلزن تاریخ بارسلونا در لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اسپانیا و جام جهانی باشگاه هاست و تنها در کوپا دل ری و سوپرجام اروپا این عنوان را در اختیار ندارد.

مسی سال 2009 برابر شاختار موفق به گلزنی نشد و این پدرو بود که تک گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر رساند اما در سوپرجام سال 2011 برابر پورتو، مسی یکی از دو گل بارسا را به ثمر رساند. او می تواند با گلزنی بر سویا در بازی امشب، بهترین گلزن بارسا در این جام بشود.

در لالیگا او سال 2012 توانست رکورد گلزنی سزار در بارسلونا را بشکند و در سه سال اخیر نیز بر تعداد گل هایش افزوده و خود را دست نیافتنی تر از همیشه کرده است. در سوپرجام اسپانیا او سال 2011 با گلزنی به رئال در بازی رفت، رکورد استویچکف را شکست و با زدن دو گل دیگر به رئال در بازی برگشت، خود را در این جام 10 گله و رکورددار کرد.

در لیگ قهرمانان او سپتامبر 2010 موفق شد با گلزنی به پاناتینایکوس یونان، رکورد گلزنی ریوالدو در بارسلونا را جابجا و خود عنوان برترین گلزن این باشگاه در لیگ قهرمانان را تصاحب کرد. در این تورنمنت مسی همراه رونالدو بهترین گلزن محسوب می شود.

در جام جهانی باشگاه ها نیز او با 4 گل زده، بهترین گلزن تاریخ بارسلوناست اما در کوپا دل ری، مسی با وجود ثبت 34 گل، چهارمین گلزن برتر بارسلونا محسوب می شود.جلوتر از او، سزار با 36 گل، کوبالا با 49 گل و سامیتیر با 65 گل قرار دارند.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 100


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
icon برچسب ها : مسی؛ یک گل تا ثبت رکوردی دیگر در بارسلونا , مسی یک گل تا ثبت رکوردی دیگر در بارسلونا , بارسلونا , مسی , رکورد جدید مسی , رکورد جدید مسی در بارسلونا , مسی یک گل تا رکورد ,

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
پشتیبان‌گیری از واتس اپ در فضای ابری گوگل
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
آموزش طرز تهیه فالوده خانگی فوق العاده خوشمزه و مجلسی در خانه
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد
رنگ سال 2017 و رنگ سال 1396 چیست ؟
بازی جذاب تلگرامی
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان

  • نویسنده : admin
  • سه شنبه 20 مرداد 1394
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir