پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟

۱. آبی

این رنگ، تسکین دهنده و آرام‌بخش است. رنگ آبی بهره وری را افزایش می‌دهد، اما استفاده ی بیش از حد از آن می‌تواند در ذهن شما تاثیر افسردگی بر جای گذارد!

۲. مشکی

رنگ مشکی نشانگر قدرت و اقتدار است. بعلاوه باعث می‌شود احساس برتری داشته باشید. از آنجایی که مشکی، یک رنگ محافظ است، معمولا اشخاصی که درونگرا هستند استفاده از این رنگ را ترجیح می‌دهند.

۳. خاکستری

لباس‌های خاکستری از این جهت متداولند که نشانگر اعتماد به نفس و کنترل شخصی هستند. البته از آنجایی که این رنگ، نه مشکی است و نه سفید، احساس دو دلی نیز ایجاد می‌کند.

۴. سبز

چشمان ما با این رنگ راحتند. رنگ سبز نمایانگر صلح و دوستی، سکوت و نگرش مثبت است. این رنگ، آرامش بخش است و گفته شده که دید را بهبود می‌بخشد!

۵. زرد

طیف رنگی زرد، شدید ترین تأثیرات را بر چشم دارد و کسی که از آن استفاده می‌کند پر جنب و جوش و با حرارت بنظر می‌آید. اگرچه زرد به عنوان یک رنگ خوش‌بینانه و مثبت در نظر گرفته می‌شود، اما استفاده ی بیش از حد از آن باعث تندی خلق و خو نیز می‌شود.

۶. قرمز

قرمز نشانگر انرژی، و شور و هیجان است. در حالیکه مقداری رنگ قرمز به شما کمک می‌کند تا پر انرژی باشید، استفاده بیش از اندازه ی آن می‌تواند خونتان را بجوش بیاورد!

۷. سفید

رنگ سفید نماد پاکی و پاکدامنی است و مرتبط با صلح. از این رو، قرار گرفتن در معرض این رنگ باعث می‌شود آرام باشید، اما این رنگ همچنین می‌تواند منجر به خستگی و سر‌خوردگی شما نیز بشود!

بسیار خوب، از آنجایی که رنگ‌ها در خلق و خوی شما تأثیر گذارند، شما نیاز دارید تا خودتان و محیط اطرافتان را با رنگ هایی بیارایید که شما را در کاری که انجام می‌دهید کمک کند. قطعا تفاوت را احساس خواهید کرد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 84


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد
به همه عشق بورزید ! ( جالب و خواندنی )

  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 08 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir