پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







بررسی نفوذ گوشی های هوشمند بین خانواده های آمریکایی

جیمزفیشلر،نایب رئیس بخش بازاریابی ال‌جی الکترونیکس در ایالات متحده،می‌گوید: «گوشی‌های هوشمندبه سرعت به ابزاری مدرن و ضروری تبدیل شده‌اند و بسیاری از کاربران بدون آن‌ها نمی‌توانند روزخود را سرکنند. باوجود پیشرفت‌های عمده‌ای که درسال‌های اخیر در زمینه گوشی‌های تلفن همراه صورت گرفته است، گوشی‌های هوشمند مرزهای اولیه کاربردهایی را که برای آن‌هاساخته شدند راپشت سرگذاشته و از یک ابزار ارتباطی به همراهی خوب و واقعی برای زندگی روزمره تبدیل شده‌اند؛ ازموقعیت‌های اجتماعی تا شخصی‌ترین لحظه‌های زندگیما.
علاوه براین، به دلیل تقاضای روبه افزایش برای ابزارهای پیچیده‌تر با قابلیت‌های بیشتر،عرضه گوشی‌های هوشمندی چون ال‌جی G2 که امکانات ویژه‌ای برای تسهیل زندگی روزمره کاربر ان دراختیار آنان می‌گذارند،از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
پیش ازعرضۀ گوشی‌های هوشمند، مردم به خواندن روزنامه ویا کتاب در دستشویی عادت داشتند. بررسی‌های ال‌جی نشان داد۷۵درصد از آمریکایی‌ها با استفاده ازگوشی‌شان در چنین مکان‌هایی مشکلین دارند! همچنین،ال‌جی به این نتیجه رسیده است که۵۸ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند، هنگام بیرون رفتن باخانواده، و۶۲درصد از آن‌ها هنگام بیرون رفتن با دوستانشان از تلفن همراه استفاده می‌کنند. این تحقیق برروی۱۱۵۲شهروند آمریکایی بالای ۱۸ سال انجام گرفت هاست.

حدود۲۰درصدازشرکت‌کنندگان گفته‌اند که مهم نیست درچه موقعیتی باشند؛ هرگز سعی در مخفیکردن استفاده ازگوشی‌شان نخواهندکرد. تقریباً۴۸ درصد دیگر نیز گفته‌اند از دوربین‌ گوشی‌هایشان برای ثبت تصاویر  «تکاندهنده» و۳۶درصد برای ثبت تصاویر ازخودشان استفاده می‌کنند.
در مورد شرکت ال‌جی الکترونیکس
شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که ۸۷ هزار پرسنل در ۱۱۳ مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی ۴۵٫۲۲میلیارد دلاری (۵۰٫۹۶هزارمیلیارد وان کره) در سال ۲۰۱۲، ۵ بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو.

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partner درسال ۲۰۱۳ شناخت هشده است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 100


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد

  • نویسنده : admin
  • سه شنبه 05 آذر 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir