پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







دانلود سریال شاهگوش قسمت هشتم

نام سریال : شاهگوش
سال تولید :  1392
کارگردان : داوود میر باقری
هنرپیشگان :  فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی ، حمید رضا آذرنگ ، حامد میر باقری ، هادی کاظمی ، علیرضا جعفری ، محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، رسول نجفیان ...
خلاصه فیلم :  در ادامه بررسی پژوهای مضنون به قتل رحمان کله پز ، متهمین جدید و به نامی وارد قصه می شوند که باید با ارائه مدرک ثابت کنند در شب حادثه کجا بوده اند . گندم و پدر امیر علی برای نجات میلاد و امیر علی از بازداشتگاه اقدام می کنند . با ورود به کلانتری گندم متوجه می شود یکی از مضنونین جدید پرونده را به خوبی می شناسد ...
گروه فیلم :  طنز / اجتماعی

 

دانلود قسمت  8    لینک مستقیم      لینک کمکی       لینک کمکی

http://dlteh.biz/Pic2/khat.gif

دانلود قسمت  8 ( پشت صحنه )    لینک مستقیم      لینک کمکی       لینک کمکی

http://dlteh.biz/Pic2/khat.gif


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 95


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دانلود فصل سوم قلب یخی
دانلود مجموعه شوخی کردم قسمت ۱۱ و ۱۲
دانلود سریال شاهگوش قسمت دوازدهم
دانلود مجموعه شوخی کردم قسمت ۷ و ۸
دانلود سریال شاهگوش قسمت یازدهم
دانلود مجموعه شوخی کردم قسمت ۵ و ۶
دانلود سریال شاهگوش قسمت دهم
دانلود سریال شاهگوش قسمت نهم
دانلود مجموعه شوخی کردم قسمت ۳ و ۴

  • نویسنده : admin
  • جمعه 27 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir