پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







طلاق میشل اوباما از رئیس جمهور آمریکا

یک منبع نزدیک به خانواده باراک اوباما که نخواست نامش فاش شود؛ رابطه بین اوباما و همسرش از چند سال گذشته به تیرگی گرائیده است و این دو تصمیم گرفتند به خاطر فرزندانشان و به منظور جلوگیری از متأثر شدن فعالیت‌های سیاسی اوباما، به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

این منبع آگاه با بیان اینکه «میشل» با تیمی از وکلای مدافع دیدار کرده و شوهرش را از تمایلش به زندگی جداگانه آگاه کرده است؛ درباره علت این تصمیم میشل اوباما گفت: همسر رئیس جمهور آمریکا احساس می‌کند که در برابر دیدگان همه جهان به او توهین شده است.

به گفته این منبع آگاه، میشل اوباما تا قبل از اتمام دومین دوره ریاست جمهوری اوباما، کاخ سفید را ترک نخواهد کرد ولی بعد از ریاست جمهوری اوباما، از هم جدا خواهند شد.

این گزارش حاکی است که میشل اوباما پیام‌های گوناگونی از سوی بانوان آمریکایی دریافت کرده که با وی اعلام همبستگی کرده و خشم خود را از رفتار اوباما در مراسم بزرگداشت نلسون ماندلا اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه برگزاری مراسم یادبود «نلسون ماندلا» رهبر فقید آفریقای جنوبی در ورزشگاه فوتبال «ژوهانسبورگ»، قرار گرفتن صندلی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا در کنار «هله تورنینگ اشمیت» نخست وزیر دانمارک و خوش و بش و انداختن عکس یادگاری این دو نفر، سوژه رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی شده است.

این موضوع در حالی مورد توجه قرار گرفته است، که نه تنها «میشل اوباما» همسر رئیس جمهوری آمریکا در هیچ کدام از صحنه های خوش و بش دو نفر اوباما و اشمیت مشارکت ندارد بلکه با چهره‌ای عبوس و با نگاهی غضب‌آلود به آن دو خیره شده بود.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 57


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
نکات ضروری درباره اسپری و حالت دهنده‌های مو
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
مشکلات و عوارض رابطه جنسی حین قاعدگی
پدر تهمینه میلانی به دیار باقی شتافت
واریز مبلغ سبد کالا به حساب سرپرست خانوار
پیام رسان جدید TalkRay
تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد
دیدار روحانی با جانباز مسیحی +عکس
هشت اشتباه جنسی زنانه در رابطه زناشویی خود

  • نویسنده : admin
  • جمعه 06 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir