پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







خاطرات

امروز داشتم به وبلاگ های مختلف سر میزدم یک وبلاگی بود خاطراتشو توی چت روم ها نوشته بود ...

خیلی جالب و خوندنی بود ... هرچی فکر کردم توی چت چه خاطر جالبی دارم هیچی به ذهنم نرسید از اون اول توی چت روم ها دنبال تفریح و سرگرمی نبودم

یا دنبال دوست دختر بودم یا سر کار گذاشتن پسرا با اسم دختر یا درامد زایی و هزار تا دلیل و خاطره جالبی هم یادم نیست ولی خاطره تلخ تا دلتون بخواد .

اگر شماها خاطره جالبی توی چت رومها داشتید برام توی نظرات بزارید تا منم بزارمش توی وب همه بخونن !

خوب توی چت خاطره نداشتیم ولی تو مدرسه خیلی ...

دومین روز مهر مارو بردن  یه نمایشگاه تو فضای ازاد که مربوط به دفاع مقدس و اینا بود ... اقا هیچی دیگه به لش کشیده بودیم اونجا رو رفتیم تو تانک تو تانک بو بد میومد یکی از دوستام گفت ببیبنید انقدر برادران رزمنده اینتو ترسیده بودن که ... اقا ما سانسور میکنیو ولی شما فهمیدید که چی شد ؟ یعنی بسیجیه میخواست مارو ... هیچی دیگه

حالا حسابی لش بازی دراوردیم و قضیش طولانیه ...

خاطرات اردوی جنبو کشور راهیان نور هم سوژه خنده ایی بود برای خودش

اقا ما به معلممون میگفتیم اقا اینا اتوبوسای عطیقه میارن مارو به FUUUUUUUUUU  میدن هی میگفت نه اتوبوسای خوب میارن

( خیلی هم شافتول بود معلممون ) هی گیر دادیم اقا اسم اتوبوساشون چیه مگه از اون بنزای ده قرن پیش نیست

یهو گفت نه اقا جان از این جدیدا بنز اسکانیاست ...

من خنثی

شرکت بنزخنثی

شرکت اسکانیاخنثی

بچه های کلاس خوشمزه

===============================================

حالا یه معلم دین و زندگی داریم اقا خیلیییییییییییییییییییییی شوته یعنی یه چیز میگم یه چیز میشنوید 

اقا ما یه روز هی پا میکوبیدیم ... این دیگه قاطی کرد حسابی کلافه شده بود یهو وقتیی داد کشید کفت ( توجه کنید کوفت نگفتا دقیقا گفت کفت )

پفیوضا ( ببخشیدا ولی واقعا گفت)  ... یهو کل کلاس ساکت شد فهمیدن واقعا قاطی کرده . حالا من نمیتونستم جلو خندمو بگیرم اصن یه وعضی رفته بودم زیر میز نبینه منه داشتم از خنده میمردم .

حالا 10 دقیقه گذشت تا اخر زنگ ول نمیکرد مارو هی داشت با زبان بی زبونی میگفت به مدیرتون نگیدا

اقای قاسمی : بچه ها من این همه با شما مدارا میکنم انقدر خوب درس میدم انقدر ...

بچه ها : بله بــــــــله اقا بر منکرش لعنت 

اصن یه وعضیا 



 

 

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 10
بازدید : 59


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد

  • نویسنده : admin
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir