پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







خستگی

سلام

یه مدتی از اینجوری بودن وبلاگ خسته شدم خیلی بی حال و خشکه

خوب االان ساعت 7:30 هست از دیب نخوابیدم

راستش رفتم بخوابم ولی دلم برای مامانم تنگ شده بود !افسوس

گفتم برم پایین البومای قدیمیمونو یه نگا بکنم

اخه مامان من عشق عکس بود و به هر دلیلی و یا حتی بی دلیل زارپ و زورپ عکس میگرفت

بعد چشمم به جمال کودکیم روشن شد گفتم بد نیست براتون عکسای بچگیمو بزارم


اگر دوست دارید عکسای بچگی هامو تو خیلی جاها و با خیلی کسا ببینید برام نظر بزارید

اگر نه که هیچی دوست نداشتید حتما دیگهچشم



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 8
بازدید : 70


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد

  • نویسنده : admin
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • نظرات (1)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    نام ارسال کننده: GhAzAl

    من میخوام ببینمشکلک
    پاسخ : چشم دارم از عکس های البوم با گوشی عکس میگیرم فقط یه ذره کیفیت میاد پایین به بزرگی خودتون ببخشید دیگه

    1392/05/23 || 21:21



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir