پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







درامد از دنیای نت

خوب اولین راه سایت کلیکی که توش ثبت نام میکنید

روزی 30 دقیقه شاید کمتر وقت میزارید و روی تبلیغات هاش کلیک میکنید

سر ماه طبق تعداد کلیک و موجودیتون درخواست واریز مبلغ میکنید و پولتونو میگیرید

توجه داشته باشید که بنده خودم توی این سایت عضو هستم ، کاملا واقعی هست و پول براتون واریز میشه

و سایتش هم کاملا قانونیه . در صورت داشتن مشکل یا سوال توی نظرات بگید یا با این ای دی تماس بگیرید

protector_rahagroup@yahoo.com

برای عضویت در سایت روی بنر زیر کلیک کنید

================================================

خوب اینم دومین سایت که مثل سایت بالاست و تقریبا کارشون مشابه هست و اگر

خواستید درامد بیشتر داشته باشید تو هر دوش عضو شید


 

 

 

سوالی مشکلی چیزی بود حتما بهم بگید که کمکتون کنم


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 8
بازدید : 73


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد

  • نویسنده : admin
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • نظرات (3)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    نام ارسال کننده: mohsenpromis

    ابزار گوگل + بزار برای سایتت بزار تا ورودی گوگل داشته باشی ...وقتی گوگلت +3 شد در روز 16 نفر ورودی میگیری!

    پاسخ : سلام .
    خیلی ممنون از راهنماییتون . چشم میزارم !

    1392/05/22 || 8:55


    نام ارسال کننده: zohreh1371

    سلام منم شما رو لینک کردم منو با اسم ستاره لینک کنید
    پاسخ : ممنون , لینک شدید.

    1392/05/21 || 20:37


    نام ارسال کننده: حمیرضارضایی پور

    سلام.من حمیدرضارضایی پور هستم لطفا من را با king لینک کنید.شکلک
    پاسخ : سلام .
    لینک شدید

    1392/05/21 || 9:51



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir