پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







جوانمردی لیونل مسی در مقابل عذرخواهی ایرانیان

جوانمردی لیونل مسی در مقابل عذرخواهی ایرانیان

جوانمردی لیونل مسی در مقابل عذرخواهی ایرانیان

لیونل مسی به توهین های و عذرخواهی های ایرانیان در صفحه فیس بوک پاسخ داد.

 

مسی هم با بزرگ منشی در این مورد پاسخ داد:« ایرانی های عزیز، نیازی به عذرخواهی نیست. من می‌دانم ایران فرهنگ غنی ای دارد و من می دانم اینهایی که تهدید کردند ایرانی های واقعی نیستند. من الان هم فقط سخت تمرین می کنم تا در بازی مقابل ایران، مدافعان این تیم را اذیت کنم.» این واکنش محترمانه و حرفه ای مسی در نوع خود جالب توجه و آموزنده است. با این حال نباید تهدید زیرپوستی مسی مبنی بر تمرین سفن و سخت را نادیده گرفت. گویا تیم ملی کشورمان به راحتی قربانی فحاشی و بچه بازی چند تن از هموطنان مان شده است.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1
بازدید : 74


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
سبیل خواننده معروف معین جنجال آفرین شد +عکس
مصاحبه با کسانی که به صفحه مسی حمله کردند
خودرو ویژه بانوان +عکس
دختری که با خودش ازدواج کرد +عکس
موبایلی که جان یک نفر را نجات داد !(عکس)
دختری که واقعا آلیس در سرزمین عجایب است + عکس
اگه می تونی این جمله ها را تکرار کن !!!
عکس و داستان سریال خاطرات تلخ
اس ام اس روز دانشجو ۹۲
سری جدید آیا می دانید ۹۲

  • نویسنده : admin
  • دوشنبه 18 آذر 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir