پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







کد آهنگ پیشواز هوا دو نفرست علی عبدالمالکی + پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز هوا دو نفرست علی عبدالمالکی + پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز هوا دو نفرست علی عبدالمالکی + پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز هوا دو نفرست علی عبدالمالکی + پخش آنلاین

نام :هوا دو نفرست

اثر: علی عبدالماالکی

کد:  ۳۳۱۸۷۹۲

کد آهنگ پیشواز ایرانسل : برای فعال سازی  آهنگ پیشواز ایرانسل  کد ۳۳۱۸۷۹۲  را به شماره ۷۵۷۵  پیامک دهید .

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی هوا دو نفرست

هوا دو نفرست تو نیستی پیش من دلم تنگ واسه با تو قدم زدن
هوا دو نفرست جای تو خالیه کجایی ببینی کجایی عشق من
♫♫♫
هوا همونجوری که تو دوست داشتیه من خیس خیسمو داره بارون میاد
بی تو خیابونا گم می کنن منو دلم تنگه برات دلم تو رو می خواد
من عاشقت بودم باور نمی کنم فراموشت شده منو به این زودی
هوا دو نفرست دارم گوش می کنم همون آهنگی که تو عاشقش بودی
هوا دو نفرست تو نیستی پیش من دلم تنگ واسه با تو قدم زدن
هوا دو نفرست جای تو خالیه کجایی ببینی کجایی عشق من
هوا دو نفرست مثل همون روزا با تو ، تو این هوا جون میده راه بریم
من با تو حاضرم هر جا بگی بیام هوا دو نفرست بگو کجا بریم


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 76


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
icon برچسب ها : آهنگ جدید هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , آهنگ پیشواز ایرانسل , آهنگهاي روز , اهنگ جديد , اهنگ جدید هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , اهنگ هوا دونفرست علی عبدالمالکی , اهنگهاي خرداد94 , بروزترين سايت آهنگ , بروزترين سايت اهنگ , بروزترين سايت موزيک , تکس اهنگ هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , تکست آهنگ هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , تکست اهنگ هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , جدیدترین اهنگ هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , دانلود آهنگ جديد , دانلود آهنگ جدید هوا دو نفرست علی عبدالمالکی , دانلود آهنگ پاپ جديد94 , دانلود اهنگ جديد , دانلود اهنگ جديد94 , دانلود اهنگ جدید هوا دو نفرست علی عبدالمالکی ,

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
پشتیبان‌گیری از واتس اپ در فضای ابری گوگل
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
آموزش طرز تهیه فالوده خانگی فوق العاده خوشمزه و مجلسی در خانه
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد
رنگ سال 2017 و رنگ سال 1396 چیست ؟
بازی جذاب تلگرامی
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان

  • نویسنده : admin
  • چهارشنبه 28 مرداد 1394
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir