پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







دارویی احتمالی برای سرطان ریه

دارویی احتمالی برای سرطان ریه

 

اختصاصی آلامتو ؛ یک داروی آزمایشی جدید که نتیجه های امیدبخشی را برای درمان ملانوما داشته است، ممکن است بیمارانی را که مبتلا به متداول ترین نوع سرطان هستند را هم درمان کند. این دارو در آزمایش های اولیه پتانسیل این را نشان داده که یک درمان موثر برای سرطان سلول های میکروسکوپیک ریه باشد، اصلی ترین سرطانی که به صورت جهانی باعث مرگ زنان و مردان می شود.

دکتر ادوارد گارون، رئیس بخش سرطان شناسی در دانشگاه لس آنجلس، نتایج اولیه از مطالعه این داروی جدید را که به نام MK-3475 شناخته می شود را ارائه داده است. این اطلاعات اولیه پر از جزئیات مختلف در مورد سلامت و فعالیت یک گروه 38 نفره از بیماران مبتلا به این نوع از سرطان ریه است که قبلا بدون هیچ نتیجۀ مثبتی درمان شده بودند. برای این تحقیق، بیماران هر سه هفته یکبار MK-3475 را دریافت می کردند.

در میان بیماران، 24 درصد از آنها به این دارو واکنش نشان دادند، که تومور هایشان کوچکتر شد، و میانگین کلی زنده ماندن 51 هفته بود. برای آنهایی که بدنشان به این درمان پاسخ داد، دوره واکنش متوسط – میانگین زمانی که تومور های آنها کوچک مانده بود – تا زمان این تحلیل هنوز مشخص نشده بود، پس حداقل 62 هفته بوده است. بر اساس این اطلاعات، مرحله دوم از این آزمایش سه مرحله ای، مقایسه مقدار های متفاوت از MK-3475 نسبت به شیمی درمانی استاندارد برای سرطان ریه است که ثبت نام بیماران برای آن شروع شده است.

بعضی از سلول های سرطانی می توانند از شناسایی شدن توسط سیستم دفاعی بدن با رها کردن یک پروتئین به نام PD-L1 دوری کنند، که با پروتئینی به نام PD-1 واکنش می دهد که از شناسایی سرطان به عنوان یک مهاجم توسط سیستم دفاعی جلوگیری می کند.MK-3475، یک داروی ضد PD-1، اجازه می دهد که سیستم دفاعی به درستی سرطان را شناسایی کند و سلول های T – همان هایی که به نام “سربازان پیادۀ” سیستم دفاعی شناخته می شوند – به سلول های سرطانی حمله کرده و آنها را نابود کنند.

گزارش شده که عوارض جانبی این دارو چندان جدی نبوده اند. گارون در مورد این آزمایشات اینطور گفته “هرچند اینها نتایج آزمایش های اولیۀ است، با اینحال ما با توجه به آنچه تاکنون دیدیم به این دارو امیدواریم.”


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 88


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان
اعلام زمان ثبت نام کنکور سراسری/ برگزاری آزمون در تیر ۹۶
مدارس کدام استان ها فردا تعطیل است؟
حکم ترامپ شامل دارندگان مجوز اقامت دائم در آمریکا نیز می‌شود
سقف وام خرید مسکن 3 برابر شد
ترکمنستان ارسال گاز به ایران را قطع کرد
نوبخت: یارانه نیازمندان را در هیچ شرایطی قطع نخواهیم کرد/تقویت پول ملی برای دولت بسیار مهم است

  • نویسنده : admin
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir