پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







بمبــــــــــ خنده

یه بارم ما یه دونه هندونه خوردیم در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه!

فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت : اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش :|
.
.
.
.
.
بضي از اين شارژايي كه ميخرم ینی انقدر رمزش ساده ست كه

ناخودآگاه حسرت ميخورم كه چرا قبلا امتحانش نكردم!!! :|
.
.
.
.
.
آقایون عزیزی که اعتقاد دارید لوازم آرایش تحریم میشه کلی می خندید…!

به اینم فکر کردید که این قرص و پودرهای بدنسازی تحریم بشه کی باید بخنده؟

گفتم در جریان باشید :))
.
.
.
.
.
ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﻭﺳﻂ ﺟﺸﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ .

ﺍﻭﻟﯽ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻧﺎﻣﺰﺩﺕ ﭼﯽ ﺷﺪ؟

ﺩﻭﻣﯽ : ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ.

ﺍﻭﻟﯽ : ﺑﻬﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﻗﯿﺎﻓﺶ مسخره ﺑﻮﺩ ﻫﺮ ﺩﻓﻌﻪ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺣﺎﻟﻢ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﺪ

ﺍﺻﻼ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺑﻮﺩ ﺩﻫﺎﺗﯿﻪ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﭼﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ گیر ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ..

ﺩﻭﻣﯽ : ﺍﻻﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩﻡ
.
.
.
.
.
غودا چیست؟؟؟

کلمه ای جادویی که وقتی بروسلی میگفت زورش سه برابر میشد

.
.
.
.
.

من حتي اگه برم از دانشگاه استنفورد دكتراي هوافضا رو بگيرم

و توي ناسا مسئول ارشد تحقيقات فضايي در منظومه شمسي بشم

بازم مامانم سر سفره اين بچه همسايه نكبت و علاف رو با من مقايسه مي كنه

و ميگه يكم ازون ياد بگير :)))))
.
.
.
.
.
تو اتاق من کسی جرأت نداره چیزی رو از رو زمین برداره…

آخه وختی سوسک میبینم نمیکشمش !

بزرگترین چیزی که دم دستم باشه میذارم روش تا اون زیر با خودش خلوت کنه و تو سکوت بمیره…

همچین آدمی هستم من! :|
.
.
.
.
.
آهای کسایی که پستهای طنز منو میخونید ولی كامنت نميذاريد...

عاره با شما هام....

ای خدا چقدر زیادید!

هیچی ! میخواستم خدمت شما سلام عرض کنم . . .
.
.
.
.
.
خسرو شکیبایی با اون صدای طلاییش می گفت:

بعضی وقت ها یکی یه طوری می سوزونت

که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن

بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه

که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.

زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست

(روحت شاد عمو خسرو)
.
.
.
.
.
یه سوال؟؟؟؟؟؟

تو تیلیغات یخچال فریزر چرا همیشه یه کیک دست نخورده تو یخچاله؟؟

چرا آخه؟مسولین رسیدگی کنن لطفا دیگه چه وعضشه؟
.
.
.
.
.
قديما لامپارو روشن ميزاشتيم ميرفتيم مسافرت كه دزد فك كنه يكي خونست ...

الان هر جوره حساب ميكنيم لامپارو خاموش كنيم و دزد بزنه به صرفه تره :|
.
.
.
.
.
رفتم دکتر دستمو محکم تکون دادم!

گفتم: عاقای دکتر من اینجوری میکنم دستم درد میگیره!!!

دکتره گفت: خب اینجوری نکـــــن

همین دیگه.....واقعا قانع شدم :|
.
.
.
.
.
ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺒﺎ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﺱ ﻭﯾﻼﺷﻮﻥ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﺑﺒﺮﻩ :)

ﺯﯾﺮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺎهم ﯾﻪ ﻭﺍنت ﻫﯽ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﻧﻤﯿﺸﻪ !!! :|
.
.
.
.
.
اينا که يه تار موي همسرشون رو به يه دنيا نميدن.....

اگه همون مو رو تو غذا پيدا کنن؟

از وسط نصفش می کنن ... !!!

به ته دیگ ماکارونی قسم واقعیته :|


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 78


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
دستت را دست کم نگیر ( جالب و خواندنی )
آموزش تصویری آرایش چشم با سایه فیروزه ای
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
نفخ شکم را کاهش دهید
عکسهایی از پروانه های خوشگل
شیشه گری فوتی
آداب و رسوم کریسمس در جهان
رنگ ها چگونه روحیه و حال شما را تغییر می دهند؟
پیام رسان جدید TalkRay
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد

  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 03 شهریور 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir