پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







اخی ...

یکی از بهترین نمره های ریاضیم ... خخخخ

ولی دقیقا این امتحان رو یادمه ...  کنار پنجره نسته بودم . توی 2 دقیقه همه سوالا رو نگا کردم دیدم بلد نیستم توی 5 دقیقه هرچی میشد نوشتم .

بعد کل زمان امتحان داشتم به درختای توی حیاط نگاه میکردم همچین باد میزد تکون میخرودن صحنه های جالبی بود ( حداقل بهتر از نگاه کردن به برگه و الکی فکر کردن بود ، چون توی امتحاانی قبلی هم جواب نمیداد اینجا دیگه دوباره تست نکردیم :دی ) اینم برگم



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 14
بازدید : 74


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
سلنا گومز و دست و پنجه نرم کردم با بیماری سخت
عکس جالب شکیرا و پسرش در کریسمس
عکسهایی از پروانه های خوشگل
عکس های دیدنی از کنده کاری زیبا روی مداد شمعی
عکسهای خنده دار دی ماه ۹۲
جهان پهلوان تختی در روز عروسی خودش +عکس
تغییرات آوریل لاوین بعد از ازدواج +عکس
مهدی مهدوی کیا در کنار ماشین گران قیمتش +عکس
فرا رسیدن اربعین حسینی بر تمام شیعیان جهان تسلیت باد
خبرهایی جدید از جنیفر لوپز +عکس

  • نویسنده : admin
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • نظرات (2)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    نام ارسال کننده: GhAzAl

    از 20 نمره بود؟؟؟شکلک
    پاسخ : بله از 20 بود دیگه .
    معلممون هم شوخی نداره قشنگ نمرمو گذاشت اخرسر هم جمع شد !

    1392/05/23 || 21:19


    نام ارسال کننده: hosein

    سلام دوست عزیز . وبلاگو تازه ساختم .الانم چنتا مطلبو اینا زدم . مرسی نظر دادی .لینکو اینا بلد نیستم .یه چیزی زدم فک کنم خودشه .حالا شما منو به اسم ندای زندگی و ادرس col.lxb.ir لینک کن . مقسیشکلک
    پاسخ : خواهش میکنم . درست لینک کرده بودید . لینک شدید

    1392/05/23 || 7:06



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir