پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







پ ن پ جدید

 

اس ام اس های خنده دار پـَـ نـَـ پـَـ (طنز)

شونصد بار زنگ زدم دوستم برنمیداشت کار واجب داشتم . ورداشته اس داده : ” کارم داری زنگ میزنی ؟”
پ نه پ از اهنگ پیشواز مسخره تو خوشم اومده زنگ میزنم گوش کنم باهاش سرم تکون میدم تازه
________________________

از وقتی اولین پـ نـ پـ را خوندم،واسم عقده شده یه بار بتونم ازشون استفاده کنم،ینی ملت دیگه هوشیار شدنا…
سوال الکی کلا تعطیل شده:|
________________________

کتابم جلوم بازه دارم تمرین مینویسم، مامانم اومده میگه داری درس میخونی؟ په نه په دارم صفحه های کتابه رو میشمارم بهم ننداخته باشن.
________________________

اس ام اس های خنده دار پـَـ نـَـ پـَـ

رفتم تو بورس سهامم که سقوط کرده رو بفروشم به کارگزار میگم بفروشش سقوط کرده
میگه سهمتو میگی؟
میگم پ ن پ توپولوف خط یاقوزآباد_چلقوزآباد
________________________

ماشین بهم زده گوووپس افتادم روی زمین دارم از درد ب خودم میپیچم!راننده پیاده میشه میگه چیزیت شده داری ناله میزنی؟میگم پ ن پ افتادم رو زمین از داور پنالتی بگیرم…‏!‏
راننده میگه نمکدون منظورم اینه ک اگه چیزیت شده زنگ بزنم آمبولانس بیاد!گفتم پ ن پ زنگ بزن برنامه عادل اینا بپرس صحنه پنالتی بوده یا نه؟!!
________________________

اس ام اس های خنده دار پـَـ نـَـ پـَـ

رفتم نانوایی خلوت بود شاطر میپرسه نون میخوایی میگم:پ ن پ من موش انبارتم اومدم خودمو تسلیم کنم
________________________

اس ام اس های خنده دار پـَـ نـَـ پـَـ

 

با حامد دوستم داریم تو کارخونه کار میکنیم.
بهش میگم برو دستگاه و خاموش کن.
میگه همون که روشنه؟؟؟!!!
میگم پ نه پ…اونی که تو حیاط داره میرقصه…برو بهش شاباش بده…..والااا
________________________

رفتیم دریا یه بنده خدایی شنا بلدنبود داشت غرق میشدو دست وپا میزد.بابام بدوبدو ازچادر اومده بیرون میگه چیه داره غرق میشه؟؟؟
گفتم پ ن پ داره دلقک بازی در میاره مارو بخندونه!!!
________________________

اس ام اس های خنده دار پـَـ نـَـ پـَـ

به غضنفر میگن با پلنگ جمله بساز میگه : تو فوتبال خورده بودم زمین ، میلنگیدم راه میرفتم ، دوستم منو دیده میگه چیزی شده میلنگی ؟ میگم : پـَ نه پـَـ لنگ میزنم که یاد تیمور لنگ رو زنده نگه دارم
________________________

دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم:
دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت!
میگه: بقیه چی؟ فرار کردن؟
پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن
________________________

اس ام اس های خنده دار پـَـ نـَـ پـَـ

بابام با عجله اومده تو اتاق میگه : (( باز داری پـَ نـَ پـَ میخونی ؟؟؟ میگم پـَ… یه دفعه یه سیلی محکم میزنه در گوشم . میگم ( میخواستم بگم پَنیر نداریم بابا بگیر . ))
بابام :ا
من ا)
سازمان حمایت از حقوق جوانان ))


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 142


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
پ ن پ های خنده دار پاییز ۹۲
د ن د های جدید
مطالب خنده دار
شوخی و خنده ...

  • نویسنده : admin
  • پنجشنبه 03 مرداد 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir