پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







وقتی دایی راست نمی‌گوید +عکس

اما این وسط یک نکته ای وجود دارد شاید بهتر بود دایی به نیلسون می گفت تحت تاثیر روزنامه ها تصمیم نمی گیرد نه اینکه روزنامه نمی خواند چون عکسهای زیادی از دایی در حال مطالعه روزنامه حتی پشت فرمان هم وجود دارد.

 

وقتی دایی راست نمی‌گوید +عکس

 

به گزارش سراج24، بعد از انتقادها از جلد روزنامه هواداری پیروزی بخاطر حمایت عجیب از علیرضا حقیقی دروازبان نیمکت نشین پرسپولیس مقابل نیلسون گلر فیکس تیم  خود نیلسون هم متوجه ماجرا شد و سراغ علی دایی رفت و از او پرسید که آیا تحت تاثیر این فشارهاا قرار می گیرد یا نه نیلسون که خیلی هم شاکی بوده جواب دایی را اینگونه تعریف می کند:« دوست دارم شما و تمام هواداران خوب پرسپولیس این را بدانند من به خاطر روزنامه‌ها فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه فقط به خاطر پرسپولیس، پیراهن قرمز و به عشق این تیم الان اینجا هستم.  برخی مسائل در رسانه‌ها مطرح شده و امروز هم با دایی حرف زدم که دایی گفت من اصلا روزنامه نمی‌خوانم و این نوشته‌ها تأثیری در تصمیم‌گیری من ندارد، دایی به من گفت هر کس آماده‌تر باشد وارد زمین می‌شود و این گفته‌های سرمربی برای من ارزش زیادی داشت.»
 
اما این وسط یک نکته ای وجود دارد شاید بهتر بود دایی به نیلسون می گفت تحت تاثیر روزنامه ها تصمیم نمی گیرد نه اینکه روزنامه نمی خواند چون عک‌سهای زیادی از دایی در حال مطالعه روزنامه حتی پشت فرمان هم وجود دارد.

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 64


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
نکات ضروری درباره اسپری و حالت دهنده‌های مو
نابغه نقاشی جهان یک دختر ایرانی است +عکس
مشکلات و عوارض رابطه جنسی حین قاعدگی
پدر تهمینه میلانی به دیار باقی شتافت
واریز مبلغ سبد کالا به حساب سرپرست خانوار
پیام رسان جدید TalkRay
تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
جاستین بیبر از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد
دیدار روحانی با جانباز مسیحی +عکس
هشت اشتباه جنسی زنانه در رابطه زناشویی خود

  • نویسنده : admin
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir