پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







اهنگ مورد علاقم توی این روزا

خودم که عاشق این اهنگ شدم

الانم دارم گوش میدم

دوشنبه 7 اردیبهشت 94

14:48

ازم دوری نکن منو اینجوری نشکن

جلو هرکسی نگیر فاصله از من

مگه من چه مدلیم که کسر شانم

دیگه خسته شدم از این کارات دلم شکسته

رو به روی منی چه استرسی داری امشب

چشمات نمیبینه منو بگو چیزیه عشقم

اصلا حالت خوب نیست چته چرا پریشونی

من کاری کردم یا خطایی سر زده از من

اینو نمیفهمم این حالی که داری واس چیه

اینطور که تو فاصله میگیری به خاطر کیه

هه فهمیدم باز چشمات به یکی افتاد

نمیدونی تورو میخواد و دنبال چیته

تموم زندگیت شده همش دنبال این و اون بودن

تو به زندگیت برس نگران نباش خوبم

من خیلی خوبم مخصوصا این روزایی ک گذشت

قدیما یه دلی داشتم اما حالا انگار مردست

دلی که روزی صد بار بمیره دیگه دل نیست نامرد

میرم یه جای دور که حتی نمیرسه نامت

همش درد همش زخم توی این زندگی کوفتی

جوونیمو دادم به پات تا تو با هرکسی جور شی ؟

ازم دوری نکن منو اینجوری نشکن

جلو هرکسی نگیر فاصله از من

مگه من چه مدلیم که کسر شانم

دیگه خسته شدم از این کارات دلم شکسته

 

لینک دانلود این موزیک (دیسلاو )

http://s5.picofile.com/d/5a63fb17-29c5-42b4-848b-6c66876bb498/Nima_Zeus_Ft_Masoud_Ranjbar_In_Che_Haliye_128_.mp3


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 55


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

  • نویسنده : admin
  • دوشنبه 07 اردیبهشت 1394
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir