پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







ریاضی ریاضی ...

راستش تا اونجایی که یادم میاد توی دبستان با ریاضی جور بودم لبخند

اول راهنمایی هم ریاضیم به همراه دو نفر دیگه بیست شد

نمیدونم یهو چی شد که به خودم اومدم دیدم از ریاضی متنفرم !

امسال برای امتحان ریاضی 4 روز وقت داه بودن ولی من فقط روز اخر دست به کار شدم

و تازه همونم درست و حسابی نخوندم و گند زدم توش خنثی

از روی کلید سوال فکر کنم ده بشم یعنی امیدوارم

هرچند کار به شهریور نمیکشه ولی دوست ندارم تک ماده کنم

از طرفی حالا باید بخونم برای کنکور و اصلا حوصلشو ندارم نگران

هی بابا


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 45


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

  • نویسنده : admin
  • دوشنبه 19 خرداد 1393
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir