پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







کدوم اندوخته قبلی ؟!

قصد دارم از این به بعد یک وبلاگ جدا درست کنم برای خاطره هام نظرتون چیه ؟

 

 

 

خلاصه اینکه شجاعانه رفتم جلو میز اقای قراخانی دبیر شیمیمون و با اشتیاق خاصی شروع کردم براش تعرفی کردن که اقا ما یه کار اضطراری برامون پیش اومد ( مچ دوست دختر دوستمو واسش بگیرم )

نتونستیم بخونیم و فلان ... و مجبور شدیم با انتدوخته علمی قبلیمون بیایم سر جلسه نیشخند

سرشو اورد بالا یه نگاه تو چشمام کرد و با خنده مسخره ایی گفت کدوم اندوخته ؟ متفکر

من خنثی

دوستانم خنده

اندوخته علمی لبخند

و اینطور شد که نمره 8 رو پای برگه ما گذاشت و بدون توجه به درخواست های من مبنی بر 2 نمره اضافی در دفتر نمره ، با فشار خاصی به خودکارش -8- رو جلوی اسم ما گذاشت ...

تا ببینیم چی پیش میاد ...

 

پ. ا ( پند اخلاقی ) : هیچ وقت به خاطر رفیق بازی اینقدری مایه نزارید که پس فردا خودتون جلوی دیگران ضایع بشید ... دقیقا در همون لحظه و اصابت تیکه سنگین معلم به من

دوست نامبرده دهنش رو مثل تمساح باز کرده بود و هار هار میخندیدن

بعدشم این که نزدیک امتحاناست درساتونو بخونید دیگه اه اه اه


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 78


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 07 اردیبهشت 1393
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir