پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







اولتیماتوم تیلور سوئیفیت به سلنا گومز + تصاویر

 

جاستین این روزا به مطبوعات اعلام کرده که : تیلور به هیچ وجه دوست واقعی سلنا نیست.اون اصلا نمی خواد خوشی دوستشو ببینه.جاستین معتقده تنها دلیلی که تیلور قصد داره رابطه اونا که دوباره شکل گرفته رو خراب بکنه ، اینه که اون داره از حسادت میمیره!!!  بله درست شنیدین حسادت!!! ببینم واقعا کسی پیدا میشه بخواد به خاطر داشتن یه همچین دوست پسری به سلنا حسادت بکنه؟؟؟

جاستین  گفته که حسادت می تونه به شکلای مختلفی به یه رابطه لطمه بزنه و این دفعه هم  این تیلوره که چشم دیدن خوشی اونا رو نداره.

تیلور ، بهترین دوست سلنا ، توی این چند مدت اخیر که رابطه سلنا و جاستین قطع شده بود چندین بار توی رسانه ها در مورد جاستین انتقاد کرده بود. بعد از اینکه سلنا و جاستین ، روز ۷ مارس ، در حالی که داشتن یه صبحانه رمانتیک صرف می کردن دیده شدن ، تیلور به سلنا اولتیماتوم داده و گفته :» یا بیبر رو بنداز تو سطل زباله و فراموشش کن  یا دوستیمونو ببوس و بذارش کنار .»

اما این طور که به نظر میاد جاستین اصلا نگران حرفایی که تیلور تو گوش سلنا میخونه نیست و به رابطشون خیلی مطمئنه.

یه منبع موثق  گفته :» اون اصلا نگران حرفای تیلور نیست .تیلور هر چی که می خواد بگه .اصلا مهم نیست. جاستین مطمئنه وقتی که پای رابطشون در میون باشه سلنا  به حرف تیلور گوش نمی کنه و همچنان کنار جاستین می مونه.  جاستین معتقده تیلور قصد داره با حرفاش رابطه اونارو خراب بکنه و بالاخره چهره واقعی تیلور واسه سلنا رو می شه ، یه دختر نچسب گوشت تلخ  حسود !!!»

به نظر میاد به کار بردن یه همچین کلماتی جرقه شروع یه جنگ باشه. این جور که بوش میاد سلنا رابطه اش رو با جاستین به دوستیش با تیلور ترجیح خواهد داد. اما خب اگر این طور بشه  پس سلنا باید خودشه آماده قطع رابطه اش با تیلور بکنه.

این منبع در ادامه گفت:» تا همین الانشم تیلور حتما از پیشرفتی که رابطه جاستین و سلنا کرده با خبره. یقینا از نظر اون جاستین بدترین آدم روی کره زمینه . اون از جاستین  و تسلطی که روی سلنا داره متنفره .»

لازمه بدونین این اولین باری نیست که تیلور از دوستش خواسته که از جاستین دور بمونه اما به نظر می رسه که دیگه این آخرین باره که یه همچین خواهشی از دوستش می کنه. اون بار ها تلاش کرده که به دوستش بفهمونه که جاستین اصلا لیاقتشو نداره  اما مثل این که این بار سلنا به حرفش گوش نمی ده . این اولتیماتوم تا پایان هفته تموم میشه . یا جاستین یا تیلور !!!!

همچنان سلبفا رو دنبال کنین. ما شما رو در جریان حوادثی که خواهد افتاد قرار می دیم

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 80


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
پشتیبان‌گیری از واتس اپ در فضای ابری گوگل
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
آموزش طرز تهیه فالوده خانگی فوق العاده خوشمزه و مجلسی در خانه
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد
رنگ سال 2017 و رنگ سال 1396 چیست ؟
بازی جذاب تلگرامی
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان

  • نویسنده : admin
  • شنبه 02 فروردین 1393
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir