پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







سری جدید د ن د های خنده دار

د ن د

 

از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت دِ نـَـه دِ تازه الان بهم ریختس!

 

به راننده تاکسی میگم همین بغلا لطفا ….میگه پیاده میشید ..گفتم
دِ نـَـه دِ شما گازشو بگیر من اجکت می‌کنم

 

عمو زنجیر باف! بعله
زنجیر منو بافتی؟
په نه په!
پشت کوه انداختی؟
دِ نه دِ

 

با دوستم چایی میخوردیم یهو یه خرمگس افتاد تو چاییش بش گفتم بگیر بندازش تو سطل گفت د نه د می باس هرچی خوردسا برگردو ند تو لیوان

 

 

بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.
دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون!

 

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟
میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو…

 

خود کرده را تدبیر نیست دِ نـَـه دِ پس اونوقت هر کی اشتباه کرد بره بمیره چون دیگه راهی برای زندگی کردن نداره ؟

 

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ همه تن چشم شدم…..
.
.
“دِ نـَـه دِ

.
اصلش اینه:
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فکرنکن یاد تو بودم، کارنداشتم ول می گشتم!

 

دارم از گشنگی می‌میــــــــــــــــــرم دِ نه دِ روزه همینه دیگه

 

ژاپنی ها میگن :
ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !

 

“دِ نـَـه دِ”……….. درستش اینکه بگی :
ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 86


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
پشتیبان‌گیری از واتس اپ در فضای ابری گوگل
هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد
آموزش طرز تهیه فالوده خانگی فوق العاده خوشمزه و مجلسی در خانه
مهدی طارمی از بازی الهلال محروم است
درسال 96 چه اتفاقی برای بازار مسکن می‌افتد؟
طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و ترد
رنگ سال 2017 و رنگ سال 1396 چیست ؟
بازی جذاب تلگرامی
پاداش پایان سال کارکنان دولت تعیین شد/تصویب لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان

  • نویسنده : admin
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • نظرات (1)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    نام ارسال کننده: مهدی

    سلام
    وب خوشگلی داری

    بیکاربودی ب منم سربزن
    پاسخ : ممنون ... چشم !

    1392/12/16 || 0:05



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir