پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







توکیو

 


در یکصد و بیست و پنجمین اجلاس کمیته بین‌المللی المپیک IOC که شب گذشته در بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد، برای انتخاب شهر میزبان المپیک سو

دوم که سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، از بین شهرهای توکیو، مادرید و استانبول، بین اعضای کمیته رأی‌گیری شد که در ‌‌نهایت پایتخت ژاپن با رأی اکثریت اعضای کمیته بین‌المللی المپیک به‌‌ میزبانی بازی‌های تابستانی و پارالمپیک ۲۰۲۰ برگزیده شد.

توکیو با غلبه بر مادرید و استانبول موفق شد، میزبانی المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را از آن خود کند. رقایت میان سه شهر توکیو، استانبول و مادرید بود که سرانجام شنبه شب، توکیو در کشور ژاپن به ‌‌میزبانی المپیک ۲۰۲۰ برگزیده شد و ‌رقبای مادرید و استانبول را کنار زد. رأی‌گیری در بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد. توکیو در سال 1964 موفق شده بود به عنوان نخستین شهر آسیایی المپیک را برگزار کند و اینبار دومین میزبانی توکیو برای المپیک است.

در انتخاب اولیه از میان این سه شهر، مادرید زود‌تر از بقیه حذف شد تا رقابت در ادامه تنها بین دو شهر توکیو و استانبول باشد. سرانجام میان ‌دو گزینه نهایی، این توکیو بود که گوی سبقت را از استانبول ربود و میزبان سی و دومین دوره بازی‌های المپیک در سال ۲۰۲۰ شد.

با وجود اینکه زمان اعلام نام میزبان المپیک 2020 در توکیو ساعت 5 بامداد بود، اما هزاران ژاپنی که از ساعتها قبل در سالن ژیمناسیوم ورزشگاه توکیو مستقر شده بودند پس از میزبانی کشورشان به جشن و پایکوبی پرداختند. فرماندار توکیو در واکنش به این پیروزی گفت: ما می‌توانیم رویا‌ها و امید را به نسل‌های آینده هدیه کنیم و میزبانی ما می‌تواند بازسازی مناطق سونامی زده را تسریع کند. وی همچنین افزود، ما جنبش المپیک را به شکلی جهانی بهبود خواهیم داد.

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 66


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
پرسپولیس بهترین خط دفاعی جهان ۲۰۱۳
شکیرا و همسرش پیکه در حال تماشای بازی بسکتبال +عکس
فروش پیراهن مالدینی در برنامه زنده تلویزیونی ایران
عکسی زیبا از عادل فردوسی پور
پدیده و استعداد جدید فوتبال +عکس
تیم ستارگان میلان در تهران
عکسهای جذاب ایرینا شایک دوست دختر کریس رونالدو
ریکاردو کاکا به همراه همسر و دو فرزندش +عکس
شکیرا و پیکه همراه پسرشان در انگلیس +عکس
شوخی عجیب حنیف عرمان زاده در تمرین استقلال

  • نویسنده : admin
  • دوشنبه 18 شهریور 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir