پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







فال روزانه شنبه 5 بهمن 1392

فروردین:

عظش برای استقلال نباید تبدیل به طغیان برعلیه قوانین و سنتها شود. اگر احساس می کنید که می خواهید احساساتتان را بیرون بریزید، اول اطمینان یابید که اطرافیانتان درکتان می کنند. وقتی عزیزانتان دورتان هستند، حتی اگر تجربه دار و مسن هم باشید مثل بچه ها رفتار می کنید. با این حال باید اتاق مدیر و یا مطب دکتر کمی خوددار باشید.

اردیبهشت:

امروز اگر بدانید که چطور بین افراد قابل اتکا و آرام و مردم غیرقابل پیش بینی و ماجراجو تمییز قایل شوید، بدون دردسر خواهد بود. درمورد افرادی با آنها مسافرت می کنید و یا رابطه برقرار می کنید هوشمندانه عمل کنید. مخصوصا کسانی که بعنوان مشاور، شریک و یا واسطه هستند.

خرداد:

امروز شرایط مالیتان خیلی پایدار نخواهد بود. یک وسوسه ناگهانی ممکن است که تمام استراتژی های مالیتان که بااحتیاط ساخته بودید را خراب کند. برای محافظت از خودتان کمی اقدان احتیاطی بکنید. برای چیزی که فکر می کنید خیلی لازم و مهم است، از قبل کمی پول کنار بگذارید.

تیر:

شما اماده اید که روزتان را ادامه دهید، ولی زندگی ممکن است که برنامه اولیه تان را تصحیح کند. اگر کنترلتان بر احساسات را در بدترین لحظه ممکن از دست دادید، حیرت زده نشوید. آنهایی که کارآزاد دارند یا در تعطیلات به سر می برند، در بهترین وضعیت پرسود خواهند بود. قادر خواهید بود که روزتان را برنامه ریزی کنید.

مرداد:

امروز نباید هیچ قانون یا سنت خانوادگی را بشکنید. به عقاید اعضا مسن تر خانواده احترام بگذارید، حتی اگر با عقایدتان سازگار نبود. شاید امروز با محدودیت های خودتان نجات پیدا کنید. اگر احتیاط و محافظه کاری نشان دهید، مشکلات معاملاتی به راحتی حل خواهند شد.

شهریور:

امروز راه قطعی شما برای موفقیت قابلیتتان برای دیدن یک چشم انداز است. امروز ممکن است تجربه گر مقداری ترس و نگرانی باشید، ولی آنها نمی توانند ذهن منطقیتان را تار کنند تا مانع تحلیل شرایط شوند. هنگام برنامه ریزی برای آینده، روی پیش بینی پذیری، ثبات و خطرات ممکن تمرکز کنید.

مهر:

امروز به تمام احتیاط و آبنده نگری که می توانید پیدا کنید نیاز خواهید داشت. اگر شانس داشتن یکشغل و درآمد ثابت را دارید، ممکن است احساس خستگی به سراغتان بیاید. اگر هم خوداشتغال هستید شاید احساس کنید که همه ی جهات آن را پوشش نداده اید. امروز روز خوبی برای ارزیابی شانس هایتان برای گرفتن یک تصمیم نهایی است.

آبان:

امروز یکپارچگی، بصیرت و محدودیت به کارتان خواهد آمد. قادر خواهید بود که با حس ششمتان نیازهای دیگران را تشخی داده و به آنها برسید. امروز روز ایده آلی برای تقویت کردن و قدرت بخشیدن به روابطتان با شرکای خارجی است. تمام آبان ماهی ها شرکای دور خود را با قابل اتکا بودن خود و کار حرفه ای بی عیب و نقصشان تحت تاثیر قرار می دهند.

آذر:

شما قادرید که دیگران را فریب بدهید، ولی خودتان را هرگز. شاید اقرار کردن به اینکه به محبت، عشق، ثبات، مراقبت و گرمای خانوادگی نیاز دارید برایتان ترسناک باشد. با رهایی از نگرانی های روز، و با روحیه ای آزاده ممکن است که خودتان را دردام نوعی وابستگی بیابید.

دی:

حضور قابل اتکا و قابل پیش بینی یک همکار یا همسر امروز زندگیتان را پر از آرامش می کند. البته امکان دارد که این حضور کافی نباشد. یک عدم تفاهم کوچک یا دردسر در کارهای خانه به شما یادآوری می کند که شما یک زندگی بهتر برای خودتان می خواهید. بااین حال، طغیانتان علیه شرایط کوتاه مدت خواهد بود.

بهمن:

امروز ممکن است که در معرض وظایف و کارهای جدید قرار بگیرید. ممکن است دیر به محل کار برسید یا اینکه با یکی از همکاران به مشکل بربخورید. اهمیتی ندارد که تغییرات چقدر غیر انتظار باشند، به استانداردها پایبند باشید و از قوانین پیروی کنید.

اسفند:

مشکلات دیگران امروز هیچ ربطی به شما ندارند. به زودی در جهان خود مستغرق خواهید شد. با تمرین حرفه ای مداوم، برنامه ها و فانتزی های خلاقانه، و روابط نزدیک با عزیزانتان از شر طوفان ها و استرس ها در امان خواهید بود.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 82


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
فال روزانه : فال امروز 16 دی
فال روزانه : فال امروز 12 دی
فال روزانه : فال امروز 27 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 25 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 23 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 1 آذر
فال روزانه : فال امروز 17 آبان
فال روزانه : فال امروز 16 آبان
فال روز یکشنبه 10 آبان 1394

  • نویسنده : admin
  • شنبه 05 بهمن 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir