پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







فال روزانه | فال روز یکشنبه 29 دی 1392

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز یکی از آن روزهایی است که اطرافیان شما ظاهراً بیش از حد احساساتی شده‌اند! اما شما نمی‌توانید خودتان را در رویاهای آنها سهیم کنید. با وجود اینکه شما سعی می‌کنید رویاها و خیالات خود را برای خودتان نگه دارید، ولی قبل از اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید، ظاهراً کارها و حرف‌های شما آشکار می‌شوند. با سر و صداها و شلوغی‌های روزانه آشفته نشوید و بر روی اهداف بزرگ تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

حتی اگر شما خودتان هم کارهای انجام نشده‌ای داشته باشد، ولی امروز در خانه‌تان مشکلی پیش می‌آید که باید یه آن رسیدگی کنید. اتفاقی که اصلاً انتظارش را نداشتید ممکن است تمام برنامه‌های شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. اما نگران برنامه‌ریزی‌های قبلی خود نباشید، چراکه با یک تلفن و یا سپردن به یک نفر مطمئن می‌توانید آنها راتغییر دهید. درعوض بدون اینکه پیش‌بینی کنید به کجا می‌روید، به دنبال ناشناخته‌ها بروید. البته کمی‌احتیاط و عدم اعتماد هم چیز خوبی است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین مهر ماه

ماه در نشانه شما قرار گرفته است و شما را به خاطر اتفاقات بدی که افتاده است نگران کرده است. حتی اگر شما به منظور بررسی کردن کارهایی که انجام داده‌اید آرام‌تر پیش بروید، ولی باز هم احتمال اینکه تخیلاتتان را زیاد جدی نگیرید وجود دارد. چند دقیقه فکر کنید و حتی اگر نتوانستید احساسهایتان را درک کنید، خود را برای روبرو شدن با وظایف کاریتان آماده کنید. شما از چیزی فرار نخواهید کرد؛ فقط شما در حال حاضر مجبورید تجربه‌های امروزتان را به بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می‌کند. شما می‌دانید که چیزی را از دست داده‌اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 اگرچه شما از برنامه‌های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه‌های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین دی ماه

 دو جمله «عجله نکنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست که شما سعی و تلاش اضافی بکنید. عجیب اینکه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول کنید، ولی این انکار کردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینکه به دنبال راههایی باشید که به امکاناتی که دارید در آینده توسعه بدهید، سعی کنید از چیزهایی که در اختیار دارید هم اکنون لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 دی 1392

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 76


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
فال روزانه : فال امروز 16 دی
فال روزانه : فال امروز 12 دی
فال روزانه : فال امروز 27 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 25 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 23 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 1 آذر
فال روزانه : فال امروز 17 آبان
فال روزانه : فال امروز 16 آبان
فال روز یکشنبه 10 آبان 1394

  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 29 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir