پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







فال روزانه شنبه 28 دی 1392

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی‌احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امرور توانایی شما در کار کردن و همکاری کردن با دیگران مورد آزمایش قرار می گیرد و صبر و تحمل شما در این مورد کم خواهد بود. اما عصبانیت و حرص خوردن هیچ چیز را بهتر نمی کند، پس حالا بهتر است که احساسات خود را کنترل کنید. سپس در نیمه های روز وقتی که بیشتر احساس راحتی کردید برای ابراز کردن احساساتتان خود را آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما امروز سعی می‌کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه‌های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 حالا که خورشید نشانه شنا را ملاقات کرده است شما بیشتر احساس راحتی می‌کنید. شما اطلاعاتی دارید که اطمینانتان را بیشتر کرده و برای کار کردن کاملاً آماده شده اید. اما شاید الان وقت مناسبی نباشد. حواستان جمع باشد برای اینکه امکان دارد شما شرایط بدی را که در آن قرار گرفته‌اید نادیده گرفته و قبل از اینکه به دور و بر خود توجه کنید حرف‌هایی بزنید که مناسب نباشد. کمی‌صبر کردن مطمئناً به شما ضرر نخواهد زد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین آبان ماه

حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 شما حتی روزهایی که روز کاری نیست، مثل روز جمعه، نگران فعالیت‌های حرفه‌ای خود هستید و به نقش خود در جامعه فکر می‌کنید. افراد دیگر هم از شما انتظار دارند آنها را هدایت کنید، اما لزوما نمی‌خواهند شما زمام تمام امور را به دست بگیرید. بلکه آنها فقط نیاز دارند شما به حرف‌هایشان گوش داده و راجع به حرف‌هایشان فکر کنید. به جای اینکه برای خود قلمروی را در نظر بگیرید و به افراد دیگر بگویید که چه کاری انجام دهند، اگر عضوی از گروه‌شان بشوید می‌توانید رهبر موثرتری باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین دی ماه

امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌کند که مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید که این کار مشکلی برای انجام دادن است، و می‌دانید که واقعا اثراتی که بعدها از انجام این کار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش کنید یا اینکه به اندازه کافی تلاش نکنید می‌بینید که نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل کنید. مسئله اصلی این است که باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی رها کنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید که نیازهای کنونی خود را تامین کنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 دی 1392

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز حتی اگر مشا بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همکارانتان حرف بزنید، آنها نمی‌توانند شما را درک کنند. اما آنها به جای ایجاد کردن جو متشنج در حالی که فکر می‌کنند منظور شما را درک کرده‌اند به علامت توافق فقط سر خود را تکان می‌دهند. با وجود این ممکن است که شما به طرز ناراحت کننده‌ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نکنید که این خلاء را پر کنید، فردا وقتی که مشکلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

 


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 84


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
فال روزانه : فال امروز 16 دی
فال روزانه : فال امروز 12 دی
فال روزانه : فال امروز 27 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 25 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 23 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 1 آذر
فال روزانه : فال امروز 17 آبان
فال روزانه : فال امروز 16 آبان
فال روز یکشنبه 10 آبان 1394

  • نویسنده : admin
  • شنبه 28 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir