پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







فال روزانه جمعه 27 دی 1392

فروردین:
اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از "جزییات" پیشنهاد می‌کند که برداشتن قدم‌های کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

 

اردیبهشت:
اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

 

خرداد:
برای درصدی بالا از متولدین این ماه، عشق دردسرآفرین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت. بهر حال با توجه به همین مسئله دختر خانمها و خانمهای متولد این ماه اکثریت زندگی خود را بر مبنای عشق بنا میکنند، آنها معتقدند هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد، گرچه برخی بهمین دلیل سالیانی از عمر خود را باخته اند ولی حداقل دل به روحانیت و پاکی عشق بسته اند.

 

تیر:
همانطور که معمول بوده اگر متولدین این ماه به خواسته ها و نظرات اطرافیان و عزیزان خود توجه داشته باشند و به آنها امکان بدهند تا خود را در زمینه های مختلف نشان بدهند نتیجه خوبی خواهند گرفت.

 

مرداد:
شرکت کردن در یک گروه فعال اجتماعی ایده خوبی به نظر می‌رسد به خاطر اینکه شما می‌توانید در این بین سرگرمی جدیدی برای خود ایجاد کنید. اما ممکن است زیاد از این کار راضی نباشید مگر اینکه تاثیر اجتماعی خوبی بر شما بگذارد. با وجود اینکه ممکن است از کار کردن با دیگران در یک پروژه لذت ببرید جایی را انتخاب کنید که در آن بتوانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.

 

شهریور:
بنظر میاید حساس ترین دوره زندگی متولدین این ماه ماه فرا رسیده است ، در این مرحله اکثریت می توانند مشاغل آینده، همسر و حتی محل زندگی خود را انتخاب کنند. خیلی ها می توانند از کلی دردسرهای قبلی خود دور شوند و به مسیری آرام گام نهند و بعضی مجردها زمان این را پیدا می کنند به تخصص های بسیار ارزشمندی دست یابند .

 

مهر:
شاید اکنون احساس نموده باشید که دارید به بن بست میرسید و نمیتوانید روی هیچکس حساب نمائید، بنابراین بهترین دوره را دارید که تمام قید و بندهای بیهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا میتوانید خوشحالتان سازد، هدف و روش جدید زندگی را پیش گیرید.

 

آبان:
گیر کردن در جزییات ممکن است شما را آزار دهد به خاطر اینکه شما معمولا ترجیح می‌دهید که روی مسائل کلی و بزرگ تمرکز کنید. با این وجود ممکن است با مسئله مهم و ضروری مواجه شوید که به مسائل اساسی بازگردید همچنانکه از یک موضوع حساس در یک روز شلوغ وپرکار پیروز بیرون آمده اید. در نهایت شما می‌خواهید که از زندگی لذت ببرید بنابراین یک تعادل سالم بین جاه طلبی ها و افکار ماجراجویانه خود ایجاد کنید.

 

آذر:
شما امروز احساس درماندگی می‌کنید، مثل اینکه نمی‌توانید به همان روشی که همیشه در پیش می‌گرفتید به خلاقیت دست پیدا کنید. انگار اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌تان روی داده، قدرت خلاقیت و تخیل شما را کور کرده است. حفظ کردن دیدگاه‌های متعادل و میانه رو برای شما کلید دستیابی به قدرت است، بنابراین سعی کنید به خاطر عدم پیشرفت خودتان را ناراحت نکنید. فردا بیشتر از قبل احساس رهایی و آزادی خواهید کرد.

 

دی:
اگرچه امروز شما تلاش می‌کنید که فرد آسان‌گیر و بی قیدی باشید، اطرافیانتان باز هم شما را انسان سخت گیری می‌دانند که همیشه به هر درخواستی جواب منفی می‌دهید. این سخن به معنی این نیست که شما فرد منفی بافی هستید؛ بلکه اکنون که رفتارهای سبک سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر شده است. فقط باید خودتان باشید و به خاطر افکار دیگران خودتان را نگران نکنید.

 

بهمن :
اخیرا حوادثی در میان متولدین این ماه و دوستان و آشنایانشان بوجود آمده که بعضی مثبت و سازنده و بعضی نیز دردسرساز است، چون خیلی ها به نتیجه و عکس العمل این حوادث چشم دوخته اند متولدین شهریور باید با ظرافت خاص این مسائل را دنبال کنند. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی متولدین این ماه باید همچنان محتاط و دوراندیش باشند .

 

اسفند:
آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
بازدید : 71


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار دادن کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید

مطالب مرتبط
فال روزانه 13 فروردین 99
فال روزانه : فال امروز 16 دی
فال روزانه : فال امروز 12 دی
فال روزانه : فال امروز 27 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 25 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 23 اردیبهشت
فال روزانه : فال امروز 1 آذر
فال روزانه : فال امروز 17 آبان
فال روزانه : فال امروز 16 آبان
فال روز یکشنبه 10 آبان 1394

  • نویسنده : admin
  • جمعه 27 دی 1392
  • نظرات (0)
  • ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش



    Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir