پیغام مدیر سایت

سلام دوست من به سایت رها یوزفول خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







مروری تصویری بر زندگی ثروتمندان

 

 

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب ... خیال باطل


ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3
بازدید : 72
  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 31 شهریور 1392
  • نظرات (0)
  • مگان‌‌های جدید برای از ما بهتران + عکس

    در حالی که زمزمه خروج رنو از بازار ایران شنیده می‌شود، این شرکت در تدارک آن است که مگان یکی از پرفروش‌ترین تولیدات خود را راهی نمایشگاه فرانکفورت کند. مدل‌هایی واقعاً اسپرت و واقعاً جدید.

    به گزارش افکارنیوز، ویرایش ۲۰۱۴ مگان‌های رنو در راه است. نسخه‌هایی که اگرچه پیش‌‌تر دیده بودیم ولی اکنون با تغییر ظاهر و باطن عرضه می‌شوند.

    دستکاری طراحی جلوپنجره، چراغ‌ها، سپرها و تعبیه رینگ‌های جدید خانواده تازه وارد مگان‌ها را بیش از پیش اسپرت‌تر و جوان‌پسندتر کرده است.

    رنو اعلام کرده است چهار مدل مگان ۲۰۱۴ را به نمایشگاه و بعد از آن به بازارهای جهانی می‌فرستد. مدل‌های هاچ‌بک، کوپه، استیشن و جی‌تی.

    بخش موتوراسپرت این کمپانی فرانسوی نیز وعده داده است یک ویرایش فوق‌العاده ویژه و استثنایی را به نمایشگاه برساند. ویرایشی با نام Renaultsport ۲۶۵ Cup که برای حرفه‌ای‌ها و در حقیقت آنهایی است که چیزی بیشتر از یک خودروی اسپرت طلب می کنند.

    بهره‌گیری از روش رنگ‌بندی مسابقه‌ای در این مدل‌ها، جلوه‌ای بدیع به کل خانواده بخشیده است.

    مدل پایه مگان دارای یک موتور ۱.۲ لیتری به قدرت ۸۵ اسب‌بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۰.۹ ثانیه و سرعت نهایی‌اش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

    اما قوی‌ترین مدل مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ شده به قدرت ۲۶۵ اسب‌بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این مدل فقط ۶.۱ ثانیه و سرعت نهایی‌اش نیز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.



    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3
    بازدید : 67
  • نویسنده : admin
  • جمعه 29 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • عکس / مجیدی در کنار پوریا پورسرخ و الناز شاکردوست


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 81
  • نویسنده : admin
  • جمعه 29 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • عکس/ مجری مشهور سیما و همسر روس او

    به گزارش پارس،به نقل ازشریان،احمد نجفی شوشتری بازیگر سینما و مجری برنامه معروف صندلی داغ تلویزیون متولد ۱۳۲۷ از شهرستان خرمشهر سرافراز است.وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس اقتصاد از دانشگاه وودبری لس آنجلس آمریکاست. همسر وی اصالتا روسی و بنابراین فرزندان سید احمد نجفی دورگه محسوب می شوند.



    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 72
  • نویسنده : admin
  • جمعه 29 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • الناز شاکردوست در حرم رضوي + عکس

     الناز شاکردوست، بازيگر سينما پس از بازگشت از سفر مالزي، در آستانه ميلاد امام رضا عليه‌السلام، به زيارت حرم رضوي مشرف شد که عکسي از اين زيارت را در شبکه اجتماعي "اينستاگرام" منتشر کرده است.


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 140
  • نویسنده : admin
  • جمعه 29 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • ساخت بلند ترین برج دنیا در ساحل دریای خزر+عکس

    ساخت این برج به طول 1050 متر در ساحل دریای خزر در جمهوری آذربایجان ، دو میلیارد دلار ، هزینه در پی خواهد داشت.



    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 76
  • نویسنده : admin
  • جمعه 29 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • مهریه های جالب

     

    در حالی که در عربستان سعودی به طور معمول مهریه‌های به نسبت سنگین (دست کم 100 هزار ریال سعودی معادل حدود 100میلیون تومان) برای دختران نو عروس در نظر گرفته می شود، در برخی موارد، این سنت با تعیین مهریه های غیرعادی و عجیب؛ یا مهریه های معنوی و اندک، شکسته شده است.

    در یکی از عجیب ترین این موارد، نو عروسی  بعد از آگاهی از ترس همسر آینده اش از سوسمار، از وی خواست تا به تنهایی و بدون کمک دیگران، به عنوان مهریه برای او 300 سوسمار زنده از بیابان شکار کند! البته داماد بیچاره موفق شد تنها 100 سوسمار زنده را شکار و به عروس خانم تقدیم کند.

    تازه داماد که محسن نام دارد، در حضور بستگان عروس و داماد، دو صندوق بزرگ را که حاوی 100 سوسمار با اندازه ها و شکل های مختلف بود، گشود تا شرط عروس خانم برای بله گفتن را به جا آورده باشد!

    پدر عروس هم که از این کار دامادش خوشحال به نظر می رسید، گفت: از اینکه محسن برای به دست آوردن موافقت دخترم، این ماجراجویی را قبول کرده، خوشحالم و کسی که سختی زندگی در صحرا و شکار سوسمار را به جان خریده، برای کسب رضایت همسرش همه کار خواهد کرد.

    وی ادامه داد: این مهریه بسیار ساده تر از مهریه های غیرممکن و سنگین است که جوانان توان مهیا کردن آن را ندارند.

    از سوی دیگر و در اقدامی متفاوت، در طائف عربستان پدر یک عروس در برابر عاقد از داماد خواست تا به عنوان مهریه، به عروس خانم در حفظ سوره مبارکه "ملک" کمک کند و هدف خود را از این کار، شکستن سنت مهریه های سنگین و بازگشت به تعالیم دین مبین اسلام درخصوص ازدواج آسان اعلام کرد.

    وی با بیان این نکته که جوانها در دوره کنونی از لحاظ مالی در شرایط دشواری هستند؛ ابراز امیدواری کرد که همه پدران هنگام ازدواج دخترشان همین روش را در پیش گیرند.

    روزنامه "الانباء" چاپ عربستان با درج این خبر، در باره رواج مهریه های سبک و آسان کردن ازدواج نوشت: مردی در منطقه القنفده در حومه مکه مکرمه، مهریه دختر خود را تنها 10 ریال سعودی تعیین کرد که این اقدام بسیار مورد تحسین اطرافیانش قرار گرفت و آنها نیز آرزو کردند که این اقدام، الگوی دیگران در آسان کردن ازدواج قرار گیرد.

    در منطقه مدینه منوره نیز پدر یک عروس، هزینه های جشن عروسی را که توسط داماد پرداخت می شود، به عنوان مهریه پذیرفت و علاوه بر آن یک دستگاه منزل نوساز به نوعروس و تازه داماد هدیه کرد. وی اظهار داشت: تنها مساله مهم برای من این است که دخترم با همسر آینده خود زندگی سعادتمندانه ای داشته باشد.


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 904
  • نویسنده : admin
  • جمعه 29 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • زشت‌ترین موجود دنیا + عکس

    یک ماهی خپل تنبل زشت! این توصیفی است که دوستداران محیط زیست از بلاب ماهی می‌دهند تا به این بهانه ترحم دنیا را برای او جلب کنند. ماهی زشت و بی‌قواره‌ای که دو سه روز قبل لقب زشت‌ترین مخلوق زمین را از آن خود کرد.


    بلاب ماهی، یا همان ماهی خپل یک حجم ژله‌ای صورتی رنگ زشت است که با بینی چاق و افتاده، دهان گشاد و پایین کشیده شده و چشم‌های کوچک سیاهش بیش از هرچیز یک موجود غمگین بیچاره به نظر می‌رسد. در دنیای واقعی شاید بلاب ماهی‌ها حق داشته باشند این قیافه را به خود بگیرند. آنها هر روز کمتر و کمتر می‌شوند تا روزی که منقرض شوند و دیگر کسی از تماشایشان وحشت نکند.

    بلاب ماهی‌ها هیچ چیزی برای افتخار کردن ندارند. آنها نه فقط زشت که تنبل و بی‌خاصیت هم هستند. در بدنشان گوشت پیدا نمی‌شود و گونه مقاوم یا جنگجویی هم به حساب نمی‌آیند. آنها فقط در آب‌های استرالیا، تاسمانی و نیوزلند پیدا می شوند و در عمق 600 تا 1200 متری زندگی می کنند. جایی که فشار آب ده‌ها برابر بیشتر از سطح دریاها است. این ماهی‌ها که قد و قواره شان کمتر از 30 سانتی متر است، تقریبا هیچ عضله‌ای ندارند و بدنشان از بافتی ژلاتینی تشکیل شده که باعث می شود چگالی کمتری از آب داشته باشند و بتوانند بدون آنکه نیاز به تقلا و صرف انرژی زیادی برای شنا داشته باشند در دریا شناور شوند.

     

    بلاب ماهی‌ها، جانوران تنبلی هستند که دنبال غذا نمی‌گردند. بلکه هر چیزی در حین غوطه خوردن در آب جلوی دهانشان قرار بگیرد می‌بلعند. به خاطر همین ویژگی‌ها هم هست که هیچ طالبی ندارند و کسی برای نجاتشان تلاشی نمی‌کند. آنها اغلب به طور ناخواسته همراه با دیگر ماهی‌ها صید می شوند که همین باعث شده در معرض انقراض قرار بگیرند. ترددهای کف اقیانوسی هم دلیل دیگری هستند که بلاب ماهی‌های عبوس را مجروح و نابود می‌کند.

    البته میشل هرست نویسنده و آهنگساز امریکایی در آلبومی که سال گذشته منتشر کرد، قطعه‌ای برای موجودات غیرعادی ساخت و نامش را بلاب ماهی گذاشت. بهانه‌ای که توجه دوستداران محیط زیست را به این جانور جلب کرد تا در رای‌گیری چند روز گذشته، بلاب ماهی به عنوان زشت‌ترین حیوان دنیا انتخاب شود و دنیا دلسوزانه به فکر نجاتش بیفتد.


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3
    بازدید : 70
  • نویسنده : admin
  • پنجشنبه 28 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • 6 سوال رایج در مورد خال

    ايجاد و تعداد خال‌هاي مختلف در بدن ما انسان‌ها به ژنتيک‌مان برمي‌گردد. برخي از خال‌هاي سطحي يا گوشتي مادرزادي در بدن وجود دارند و برخي ديگر، در دوران کودکي، بلوغ، جواني، ميانسالي يا بارداري و پس از آن، روي پوست ظاهر مي‌شوند...

    امکان ايجاد خال‌هاي جديد تا سنين 40-35 سالگي هم وجود دارد اما اگر فردي بعد از 40-35 سالگي با ايجاد خال جديد در بدنش مواجه شود، بايد به آن توجه و براي بررسي‌هاي بيشتر به متخصص پوست مراجعه کند. با اين مقدمه، به بررسي رايج‌ترين سوال‌ها در مورد انواع خال مي‌پردازيم.
     


    1 آيا خالي به نام خال مادر وجود دارد؟
    نه، برخي افراد گمان مي‌کنند که خال در بدن آنها، خال مادر يا زاياست و همين خال در بدن آنها تکثير مي‌شود و به تعداد کم و زيادي، افزايش مي‌يابد. به‌طور کلي، ماهيت خال‌ها با يکديگر متفاوت است و آنها هيچ ربطي به هم ندارند. به همين دليل هم سوزاندن يک خال باعث تحريک پوست براي ايجاد خال جديد نمي‌شود. با اين حال، هيچ ضمانتي هم وجود ندارد که شما يک خال را برداريد و بعدها در قسمت ديگري از بدنتان خال جديدي ايجاد نشود.
     


    2 بهترين راه حذف خال‌هاي گوشتي چيست؟
    سوزاندن آنها. معمولا خال‌هاي گوشتي در قسمت‌هاي خاصي از بدن مانند گردن، زير بغل، زير سينه و کشاله ران ايجاد مي‌شوند. اگر خال گوشتي در قسمتي از بدن وجود دارد که از نظر ظاهري و زيبايي برايتان خوشايند نيست و مي‌خواهيد آن را برداريد، بايد به يک متخصص پوست مراجعه کنيد. روش برداشتن اين خال‌ها ساده و بدون‌ دردسر است و آنها را مي‌سوزانند. نيازي به جراحي خال‌هاي گوشتي نيست. اگر خال گوشتي که خال خوش‌خيمي هم هست، دوباره ايجاد شود، باز هم روش سوزاندن براي حذف آن انتخاب مي‌شود زيرا اين روش، بهترين و ساده‌ترين راه حذف خال براي پزشک و بيمار است. اگر اين خال‌هاي بي‌خطر درست و به‌وسيله پزشک مجرب سوزانده شوند، جاي آنها روي پوست نخواهد ماند.
     


    3 آيا مي‌توان براي کندن خال‌هاي گوشتي، آنها را با نخ بست؟
    به هيچ وجه. در زمان‌هاي گذشته که روش‌هاي نوين برداشتن خال مطرح نشده بود، از روش نخ بستن براي حذف خال‌هاي گوشتي استفاده مي‌شد. اين روش، علمي و درست نيست و خونريزي و درد زيادي هم دارد. ضمن اينکه کندن خال با استفاده از نخ و خونريزي‌هاي متعاقب آن باعث افزايش خطر التهاب و عفونت در محل ضايعه مي‌شود. اين روزها هيچ پزشکي اين روش حذف خال را توصيه نمي‌کند.
     


    4 بهترين روش حذف خال‌هاي سطحي چيست؟
    سوزاندن و ليزر. معمولا براي حذف خال‌هاي مسطح از 2 روش‌ سوزاندن و ليزر استفاده مي‌شود. البته خال‌هايي که عمق و پايه داشته باشند، بايد با روش جراحي برداشته شوند سپس محل ضايعه تا زمان ترميم زخم، بخيه مي‌شود. به‌طور کلي، پزشک معالج بايد خال‌هاي بدن را ببيند، آنها را معاينه و بررسي کند تا بتواند مناسب‌ترين راه را براي حذف آنها انتخاب کند.
     


    5 آيا مي‌توان با کمک ميکرودرم ابريژن، خال‌هاي مسطح را از بين برد؟
    نه، برخي افراد مي‌گويند پس از مراجعه به کلينيک‌هاي زيبايي، به آنها پيشنهاد شده براي برداشتن خال‌هاي مسطح از روش ميکرودرم ابريژن استفاده کنند اما چنين روشي براي از بين بردن نسبي جاي لک، جاي جوش و تيرگي‌هاي جاي جوش مناسب است و براي حذف خال‌هاي مسطح مناسب نيست اما در مواردي خود فرد گمان مي‌کند دچار خال‌هاي پوستي شده‌ در حالي که پزشک متوجه مي‌شود ضايعات چيزي جز لکه‌هاي ناشي از جوش‌هاي قديمي‌ نيست. در اين صورت، ميکرودرم مي‌تواند اين لکه‌ها و ضايعات را تا حد مطلوبي کمرنگ کند اما نمي‌تواند آنها را کاملا از بين ببرد. تشخيص نهايي خال يا لک بودن ضايعه‌ها، بر عهده پزشک معالج خواهد بود.
     


    6 آيا برداشتن خال باعث انتشار سرطان در بدن مي‌شود؟
    نه. اين يک باور غلط قديمي است که تمام خال‌هاي گوشتي، عامل و نشانه وجود سرطان در بدن هستند و اگر برداشته شوند، باعث پخش سلول‌هاي سرطاني در بدن مي‌شوند. حتي اگر در مواردي هم پزشک معالج به اشتباه يک خال بدخيم را بسوزاند، آن خال يا سلول‌هاي سرطاني در اثر اين سوزاندن در بدن پخش نمي‌شوند. ممکن است خال سوزانده‌شده، دوباره عود کند و تکرار شود ولي اين عود و تکرار در همان محل قبلي خواهد بود و سوزاندن باعث انتشار آن به ساير نقاط بدن نخواهدشد. درنهايت اينکه، اگر فردي خال‌هاي متعددي در بدن و سابقه خانوادگي ابتلا به ملانوما (نوعي سرطان پوست) در اقوامش وجود داشته باشد، بايد به‌وسيله متخصص پوست از نظر وجود خال‌هاي مشکوک (خالي با قطر بيش از 6 ميلي‌متر يا داراي حاشيه‌هاي مدرس و رنگ‌هاي مختلف) بررسي شود تا در صورت وجود خطر، آزمايش‌ها و معاينه‌هاي دوره‌اي انجام دهد و جلوي ابتلا به سرطان در او گرفته يا حداقل سرطان احتمالي در او در مراحل اوليه تشخيص داده و درمان شود.


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 155
  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 24 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • 15000 دلار ناقابل در ازای رنگ کردن لامبورگینی

              

                

       


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 4 نفر مجموع امتیاز : 4
    بازدید : 82
  • نویسنده : admin
  • یکشنبه 24 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • کسب درامد در دنیای نت

    اگر دوست داری توی نت هم وبگردی بکنی هم پول گیرت بیاد ادامه مطلب رو بخون !


    ادامه مطلب

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 86
  • نویسنده : admin
  • جمعه 22 شهریور 1392
  • نظرات (0)
  • اقدام شجاعانه کارمند بانک در کرمان + فیلم

    پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو دانلود بکنید که تمامی ماجرای سرقت نا کام

    رو از دوربین امنیتی بانک مشاهده کنید

    و در اخر یک خسته نباشید جانانه به این کارمند بانک که بدون این که دزدیده شدن یا نشدن پول براش منفعتی نداشت ولی جونشو به خطر انداخت چون که خودشو مسئول میدونست در قبال پول مردم و حاظر به فدا کاری شد . 

    کاش تمام مسئولین در هر پستی که هستند یه همچین حس مسئولیتی  داشته باشند

     

    <span style=


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 74
  • نویسنده : admin
  • پنجشنبه 21 شهریور 1392
  • لینک ثابت
  • نظرات (0)
  • عکس های بازیگران ...

    اگر دوست داری بقیشم ببینی بدو بیا ادامه مطلب


    ادامه مطلب

    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    بازدید : 109
  • نویسنده : admin
  • پنجشنبه 21 شهریور 1392
  • نظرات (0)

  • Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir